Czekam sobie cierpliwie na pierwszy termin rozprawy.
Aby nie tracić zbytnio czasu, postanowiłem go wykorzystać na napisanie paszkwila dot. Electro.pl w serwisie Opineo.pl ;)
Jak to zwykle bywa z tym sklepem, nawet wystawienie mu negatywnej opinii nie jest proste.
Częściowo wynika to z regulaminu Opineo umożliwiającego "obronę" przed negatywnymi opiniami. Zasada pewnie słuszna, bowiem zapobiega obsmarowywaniu się przez konkurencję. Jednak wykonanie trochę gorsze, bo sprowadza się do pisemnych przepychanek między klientem, a sklepem pod nadzorem moderatora Opineo. Szczerze powiedziawszy, gdyby nie chęć ukrucenia negatywnych praktyk ze strony sklepu, to pewnie dałbym sobie spokój. Mam nadzieję, że jednak ktoś spojrzy na negatywne opinie i znajdzie tam mój wpis, co pozwoli mu dwukrotnie przemyśleć chęć zaoszczędzenia paru złotych, kosztem ewentualnych późniejszych prolemów w przypadku reklamacji.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz