sobota, 20 kwietnia 2013

Sprawa zakończona.

W dniu 18.04.2013r., z polecenia Electro.pl, był u mnie firmowy serwis Electroluxa, który dokonał naprawy pralki.
Na razie pralka wygląda ok, wiec mam nadzieję, że już tak pozostanie. Wszystkim, którzy muszą się zmagać z w/w sklepem życzę powodzenia i służę pomocą.

Ps. Nie omieszkałem wystawić negatywnej opinii dla sklepu na http://www.opineo.pl/. To już tak dla czystej satysfakcji :)

4 komentarze:

  1. Witam,

    Jak się można z Panem skontaktować (mail? telefon?)? Mam podobny problem (uszkodzony telewizor) z tego samego sklepu ... będę wdzięczny za pomoc

    pozdrawiam,

    Tomasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam.
    Przepraszam za opóźnienie. Skontaktować się ze mną można poprzez maila daniel_sajdyk (zabezpieczenie_przeciwspamowe) @poczta.onet.pl. Oczywiście proszę usunąć nawiasy i ich zawartość z adresu e-mail ;)

    OdpowiedzUsuń