W dniu 18.04.2013r., z polecenia Electro.pl, był u mnie firmowy serwis Electroluxa, który dokonał naprawy pralki.
Na razie pralka wygląda ok, wiec mam nadzieję, że już tak pozostanie. Wszystkim, którzy muszą się zmagać z w/w sklepem życzę powodzenia i służę pomocą.
Ps. Nie omieszkałem wystawić negatywnej opinii dla sklepu na http://www.opineo.pl/. To już tak dla czystej satysfakcji :)
Witam,
OdpowiedzUsuńJak się można z Panem skontaktować (mail? telefon?)? Mam podobny problem (uszkodzony telewizor) z tego samego sklepu ... będę wdzięczny za pomoc
pozdrawiam,
Tomasz
Witam.
OdpowiedzUsuńPrzepraszam za opóźnienie. Skontaktować się ze mną można poprzez maila daniel_sajdyk (zabezpieczenie_przeciwspamowe) @poczta.onet.pl. Oczywiście proszę usunąć nawiasy i ich zawartość z adresu e-mail ;)
Gratuluje wygrania sprawy
OdpowiedzUsuńDzięki :)
Usuń